מגזין קומפוזיציה מחכה לכם להורדה חינמית

פורסם ב: יום חמישי, 9 בספטמבר 2010

מהדורה חדשה של מגזין הצילום של ישראל זמינה להורדה חינמית בעמוד ההורדות שבאתר. כמו תמיד רצינו להודות לעשרות האנשים שכתבו צילמו ועיצבו עשרות עמודים של תוכן מרתק ומגוון מעולם הצילום.

מה יש במגזין החודש?


הווארד שץ, שעשה מהפך בחייו והפך מרופא עיניים לאחד הצלמים המובילים בעולם מספר את סיפורו וחולק איתנו את הסיפורים מאחורי התמונות המדהימות שלו.

ג'ואל גריימס שמתעד להגיע לישראל להרצאה וסמינר בעוד כחודש וחצי חולק אתנו מקבץ תמונות מרהיב שהוא תוצאה של 30 שנות ניסיון שהבשילו לצלם מדהים שהגיע לשיא שלו בשנים האחרונות. ג'ואל מספר את סיפורו בגוף ראשון ושופך קצת אור על ההשראה ודרך העבודה שלו.

להרשמה מוקדמת להרצאה של ג'ואל ליחצו כאן

בכתבה ראשונה מסוגה, שאול נשיץ, ממליץ לכם לתכנן קצת אחרת את הקומפוזיציה בתמונה הבאה שלכם.  הכתבה מתרכזת בנושא האיזון במבנה התמונה ואנחנו בטוחים שתפיקו ממנה תועלת והרבה מידע חדש ומעניין.



לאחר שסקר את עולם המבזקים עובר זיו שנהב לבדוק עבורנו את המשדרים האלחוטיים שמאפשרים הבזקות הרחק מהמצלמה. כתבה זו, הראשונה משתי כתבות סוקרת את המאפיינים שיש לשים לב אליהם כשאתם רוצים להוסיף משדרים שכאלו לתיק הצילום שלכם.
 



עוד תמצאו במגזין כתבה נהדרת על יפן, יגאל גיאת בכתבה מרעננת מסביר כיצד הוא מאלתר את דרכו בעולם ללא פוטושופ, גיא פריבס במדריך ממצה לצילום בהופעות, פורטפוליו מגוון של AimishBoy, ניר גייגר שסוקר הפעם את הקאנון 7D, תומר יפרח שלוקח אותנו הפעם לחולות ראשון בצילומים שלא יצאו לכם מהראש בעתיד הקרוב, כתבה נוספת שמבארת את יסודות הצילום שהפעם הגיע תורו של התריס, ורועי גליץ שמצא עדשת 85 מ"מ במפתח 1.4 במחיר שקשה לנצח.
ואתם? כל מה שנשאר לכם לעשות זה להוריד את המגזין ולהשאר טובים!

1 תגובות on "מגזין קומפוזיציה מחכה לכם להורדה חינמית"

ניסן לב-רן אמר/ה...

אחד הגיליונות היותר משובחים, הכתבות והראיונות כמו שנדרש ובאיכות והגשה גראפית שלא נופלות מאלו של מגזינים יוקרתיים בעולם.
ממליץ לכל צלם חובב כמקצוען לקרוא את הכל ולא להחמיץ אף מילה.
הווארד שץ, שעשה מהפך בחייו ומרופא עיניים הפך לצלם מוכשר ומצליח מביע במדויק את הקו הנכון ועכשווי ומתווה את הטרנד העולמי בעד שימוש בפוטושופ ומתאר חוויות צילום מרתקות בראיון לדוגמא.
כדאי לקרוא עד הסוף ואין לפספס את כתבתו של יגאל גיאת היצירתי עד דמעות.
כל הכבוד לרועי גליץ ולצוות שאיתו העוסק במלאכת הקודש של תרומה משמעותית כל כך להרמת רמת הצילום בארץ.
מגזין מקצועי! ראוי לכל שבח. חובה בכל בית!

עלו והצליחו!

הוסף רשומת תגובה